Πλοήγηση: Αρχή Αθλητισμός Δημοτικό Γυμναστήριο

Δημοτικό Γυμναστήριο

articles

Πληροφορίες για το Δημοτικό Γυμναστήριο

Το Δημοτικό Γυμναστήριο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 08:30 έως 22:00.
Λειτουργούν τμήματα Γυναικών και Ανδρών από 14 χρονών και άνω. Ο κάθε αθλούμενος μπορεί να γυμναστεί 3 φορές την εβδομάδα, δηλώνοντας στην γραμματεία τις μέρες και ώρες που επιθυμεί να έρχεται.
Για να γίνει η εγγραφή είναι απαραίτητα τα παρακάτω δικαιολογητικά:
2 φωτογραφίες.
Βεβαίωση καρδιολόγου (για γυμναστήριο).
1 λογαριασμός ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ (φωτοτυπία), να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας.
Ταυτότητα ή Πιστοποιητικό γεννήσεως (για όσους δεν έχουν ακόμα ταυτότητα).
Τηλέφωνο Δημοτικού Γυμναστηρίου : 210-5065668
Γυμναστές: Χρύσανθος Κυριαζής, Έφη Βαβίτη, Αντιγόνη Τσώλη, Δημήτρης Καραγιαννάκης.

Το Δημοτικό Γυμναστήριο διαθέτει μία αίθουσα 100 τμ. με διάφορα όργανα γυμναστικής και βάρη. 
Επίσης διαθέτει μία αίθουσα 100 τμ. (με παρκέ ) για τις προπονήσεις aerobic, yoga και pilates.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 11 Αύγουστος 2015 08:29
   
gym-aithousa

Αερόβια προπόνηση

Χρειαζόμαστε ένα μίγμα από αερόβια προπόνηση και προπόνηση με βάρη για να φθάσουμε σε βέλτιστη φυσική κατάσταση.
Αερόβια ικανότητα είναι η ικανότητα του οργανισμού να καταναλώνει την μέγιστη δυνατή ποσότητα οξυγόνου στο λεπτό για να παράγει ενέργεια.
Αερόβια είναι η προπόνηση κατά την οποία o αθλούμενος:

- αναπνέει πιο γρήγορα και πιο δύσκολα αλλά μπορεί να κρατήσει το τέμπο του για αρκετή ώρα
- κινητοποιεί μεγάλες μυϊκές ομάδες.
- καταναλώνει μεγαλύτερες ποσότητες οξυγόνου και καίει αισθητά περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το βασικό μεταβολισμό.

Τα βασικότερα οφέλη/πλεονεκτήματα της αερόβιας προπόνησης
1.Έλεγχος του σωματικού βάρους

2. Καλύτερη φυσική κατάσταση, καλύτερη διάθεση, καλύτερος έλεγχος των στρεσογόνων καταστάσεων.

3. Ισχυρότερη, υγιέστερη και αποτελεσματικότερη καρδιά. Γενικά έχουμε μια διακριτή βελτίωση σε όλο το καρδιοαναπνευστικό σύστημα.

4. Αυξάνεται η ικανότητα πρόσληψης,κυκλοφορίας και χρήσης/κατανάλωσης του οξυγόνου. Ο άνθρωπος εκτελεί απαιτητικά καθήκοντα με μεγαλύτερη ευκολία και μικρότερη κούραση. Αυξάνεται η αντοχή.

5. Το ανοσοποιητικό σύστημα ισχυροποιείται και γινόμαστε λιγότερο επιρρεπείς σε ιογενείς λοιμώξεις.

6. Υπάρχει παράλληλη αύξηση της καλής χοληστερίνης(HDL) και μείωση της κακής(LDL) με συνέπεια την απομάκρυνση του κινδύνου για αθηροσκλήρωση(και γενικότερα για αρτηριοσκλήρωση)

7. Αυξάνεται το μέσο προσδόκιμο ζωής αλλά εκείνο που έχει την πραγματική αξία είναι η βελτίωση της ποιότητας της ζωής ιδιαίτερα στα ύστερα χρόνια..

8. Έλεγχος της αρτηριακής συστολικής και διαστολικής πίεσης και των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.
9. Τέλος η αερόβια προπόνηση προστατεύει από καταστάσεις όπως: παχυσαρκία, καρδιακές ασθένειες, διαβήτη τύπου 2 , εγκεφαλικά κτλ.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 11 Αύγουστος 2015 08:29
   
gym-organa

Βάρη - μηχανήματα

Τα κυριότερα από τα πολυάριθμα πλεονεκτήματα/οφέλη της συστηματικής προπόνησης με βάρη είναι τα εξής:

-καλύτερη στάση του σώματος/καλύτερη εξωτερική εμφάνιση
-αυξημένη αυτοπεποίθηση και αυτοσεβασμός(ψυχολογικοί παράγοντες)
-καλύτερη σωματική σύνθεση δεδομένου ότι η αύξηση της μυϊκής μάζας αυτομάτως οδηγεί σε μείωση του ποσοστού σωματικού λίπους(για διατήρηση του ίδιου σωματικού βάρους).

-υψηλότερος βασικός μεταβολισμός δεδομένου ότι οι μύες είναι μεταβολικά πολύ πιο ενεργοί απ' ότι το λίπος.
-δυνατότερος και οστικά πυκνότερος σκελετός/μειωμένος κίνδυνος οστεοπόρωσης.
-ισχυρότεροι τένοντες και σύνδεσμοι.
-χαμηλότερη αρτηριακή πίεση

-καλύτερη υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος. Οι ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης δρουν ευεργετικά τόσο ως προς την αύξηση της "καλής " χοληστερίνης (HDL),όσο και ως προς τη μείωση της "κακής"(LDL).

-βελτιωμένη ισορροπία, σταθερότητα και συντονισμός

-οι δυνατοί μύες και αρθρώσεις λειτουργούν σαν απορροφητές κραδασμών και προφυλάσσουν αποτελεσματικά από τους τραυματισμούς.

-η ισχυροποίηση των μυών της μέσης προστατεύει από τις πολύ συχνές και ιδιαίτερα επώδυνες παθήσεις της μέσης που υποβαθμίζουν δραματικά τη ζωή πολλών συνανθρώπων μας.

-συμβολή στην ισχυροποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος

-μείωση της καρδιακής συχνότητας σε ηρεμία ,πράγμα που σημαίνει ότι η καρδιά γίνεται πιο επαρκής.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 11 Αύγουστος 2015 08:30
   

Εκδηλώσεις

Πρόγραμμα Φεστιβάλ Πέτρας 2017(ΙΟΥΝΙΟΣ)

theatro17

Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας 2017

fmd17

Πρόγραμμα θερινού Κινηματογράφου 2017

cinesummer

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ 2017

athlitiki an17jpg athlitan17

Έργα από έκθεση εργαστηρίου κεραμικής

Έργα ενηλίκων εικαστικού εργαστηρίου

Μακέτες εικαστικού εργαστηρίου

Κατασκευές εικαστικού εργαστηρίου

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Δημοτικού Ωδείου

Δήμος Πετρούπολης

Δήμος Πετρούπολης

Δημοτικό Ωδείο Πετρούπολης

odeio logo mikro

Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης

dramatiki

Συνεργασίες