Πλοήγηση: Αρχή Αθλητισμός Δημοτικό Κολυμβητήριο

Δημοτικό Κολυμβητήριο

pool-full

Πληροφορίες για το Κολυμβητήριο

Το Δημοτικό Κολυμβητήριο βρίσκεται στην οδό Κ. Βάρναλη & Ελαιών. Διαθέτει δύο πισίνες θερμαινόμενες. Μία μικρή πισίνα, διαστάσεων 10μx12μ για την εκμάθηση κολύμβησης των μικρών μας φίλων και μία μεγάλη πισίνα 13 διαδρομών και διαστάσεων 25μx33μ. Πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα εκμάθησης κολύμβησης υπό την επιτήρηση προπονητών, αποφοίτων ΤΕΦΑΑ, με ειδικότητα στην κολύμβηση. Οι γυμναστές είναι Δημήτρης Κυζίλης, Θανάσης Γιαννόπουλος, Μαρίνα Σχοινά, Νίκη Μακρή, Ζωή Παρασκελάκη. Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 13:08
   
articles

Δικαιολογητικά και ώρες λειτουργίας

Για να ενημερωθείτε για τα δικαιολογητικά κάντε κλικ εδώ και για τις ώρες λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου, κάντε κλικ εδώ.


Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 13:08
   
image002

Συνδρομές για το Δημοτικό Κολυμβητήριο

Σύμφωνα με την αρ. 233/2012 απόφαση του Δημοτικου Συμβουλίου, οι συνδρομές για το Δημοτικό Κολυμβητήριο ορίζονται ως εξής:
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ανήλικους δημότες είναι 10€.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ενήλικες δημότες είναι 25€.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους φοιτητές δημότες είναι 20€.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ανέργους δημότες είναι 15€.
  • Για τους δημότες της τρίτης ηλικίας που είναι εγγεγραμμένοι στα ΚΑΠΗ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ δεν υπάρχει συνδρομή.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ανήλικους ετεροδημότες είναι 25€.
  • Οι κάτοχοι γνωμοδότησης υγειονομικής επιτροπής με ποσοστό αναπηρίας 67% εφόσον είναι δημότες είναι δωρεάν.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ενήλικες ετεροδημότες είναι 35€.
  • Η μηνιαία συνδρομή για τους ετεροδημότες φοιτητές, τους ανέργους και τους κατόχους γνωμοδότησης υγειονομικής επιτροπής με ποσοστό αναπηρίας 67% , η μηνιαία συνδρομή είναι 30€.
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 13:08
   
pool-kids

Το κολύμπι και τα οφέλη του στην υγεία μας

Το κολύμπι προσφέρει φυσικά και ψυχικά οφέλη στον οργανισμό μας και ταυτόχρονα αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα, ιδανική για κάθε ηλικία, που χαρίζει ευεξία και τονώνει το αναπνευστικό και το καρδιαγγειακό σύστημα. Ταυτόχρονα μας βοηθάει να διαχειριστούμε το βάρος μας και να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Με την κολύμβηση, το σώμα υποστηρίζεται από το νερό και έτσι δεν καταπονούνται υπερβολικά οι μύες και οι αρθρώσεις. Ασκούνται όλες οι μυϊκές ομάδες, όπως οι ώμοι, η πλάτη, οι κοιλιακοί, τα πόδια και οι γλουτοί, ενώ λόγω της αντίστασης του νερού στην κίνηση, αυξάνεται και η δύναμη του σώματος. Επίσης, οι ειδικοί κατατάσσουν την κολύμβηση στους τρόπους άσκησης που προτείνονται ανεπιφύλακτα σε άτομα που υποφέρουν από μυϊκούς πόνους στη μέση, τη σπονδυλική στήλη, τα γόνατα και τους γοφούς. Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 13:09
   
pool-view

Ο δεκάλογος του σωστού κολυμβητή

1.Μην τρως τίποτα τουλάχιστον τρεις-τέσσερις ώρες πριν έρθεις στο κολυμβητήριο (κυρίως γάλα).
2.Μην έρχεσαι στο κολυμβητήριο αν έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας που μπορεί να μεταδόσεις στους άλλους κολυμβητές .Δεν πρέπει να έχεις δερματικά προβλήματα, πληγές ή λοιμώξεις στον ρινοφάρυγγα, γιατί εύκολα μπορούν, μέσω του νερού, να μεταδοθούν σε άλλους κολυμβητές.
3.Κάνε ντους και πήγαινε τουαλέτα πριν κολυμπήσεις. Μην αργείς πολύ στα ντους, θυμήσου ότι πρέπει να τα χρησιμοποιήσουν και οι επόμενοι κολυμβητές.
4.Φόρεσε σκουφάκι κολύμβησης για να μην πέφτουν τρίχες στο νερό.
5.Σεβάσου την καθαριότητα στα αποδυτήρια, στα ντους, στις τουαλέτες Σωστή υγιεινή αυτών των χώρων είναι για το καλό το δικό σου και των άλλων.
6.Πέρασε από την δεξαμενή απολύμανσης των ποδιών πριν μπεις στο νερό.
7.Θυμήσου ότι το κολυμβητήριο είναι περιορισμένος χώρος. Πολύ ζωηρά παιχνίδια μπορεί να είναι ενοχλητικά για τους άλλους που κολυμπούν.
8.Μην μπαίνεις στους χώρους γύρω από την πισίνα αν δεν κολυμπάς. Οι χώροι αυτοί δεν είναι για τους φίλους, τους γονείς τους θεατές των αγώνων, είναι για αυτούς που έχουν προετοιμαστεί και είναι κατάλληλα ντυμένοι για κολύμπι.
9.Σεβάσου τις οδηγίες των υπευθύνων. Το μόνο που απαιτούν από σένα και τους άλλους είναι υπακοή στις οδηγίες σωστής συμπεριφοράς μέσα στο κολυμβητήριο.
10.Επισήμανε στην διεύθυνση του κολυμβητηρίου οτιδήποτε θεωρείς ότι απειλεί την ασφάλεια, την άθληση ή την διασκέδασή σου στο κολυμβητήριο. Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 13:09
   

Εκδηλώσεις

Πρόγραμμα Φεστιβάλ Πέτρας 2017(ΙΟΥΝΙΟΣ)

theatro17

Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας 2017

fmd17

Πρόγραμμα θερινού Κινηματογράφου 2017

cinesummer

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ 2017

athlitiki an17jpg athlitan17

Έργα από έκθεση εργαστηρίου κεραμικής

Έργα ενηλίκων εικαστικού εργαστηρίου

Μακέτες εικαστικού εργαστηρίου

Κατασκευές εικαστικού εργαστηρίου

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Δημοτικού Ωδείου

Δήμος Πετρούπολης

Δήμος Πετρούπολης

Δημοτικό Ωδείο Πετρούπολης

odeio logo mikro

Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης

dramatiki

Συνεργασίες